انسان در خط تولید انبوه!

تاریک روشن صبح بود گربه ای تپل داشت کیسه آشغال را با پنجه پاره میکرد یا حداقل وانمود میکرد که دارد پاره اش میکند.
هوا ابری بود باران دوباره میخاست شروع به باریدن کند انگار یک روز باریدن او را ارضا نکرده بود.
من از بچگیم به چتر عادت ندارم حس میکنم من را محدودتر از قبل میکند.
(راستی از چتر تا سکس فاصله زمانی چقدر است؟ اگه کم باشه یکی بگیرم!)
باید زودتر بیدار میشدم لعنتی فک کنم بازم به کلاس دیر میرسم.ولی من هم قوانینی برای خودم دارم.هیچ وقت صبحانه نخورده از خانه خارج نمیشوم ساعت هرقدر دلش میخاد بره جلو واسم مهم نیست من از ساعت هم یکدنده و لجبازترم.
در راه به همکلاسی هایم فکر میکنم… احمقا!(تعجب نداره که احمقن دیگه.). آنها هیچ وجه و نقطه مشترکی غیر از همکلاسی بودن با من ندارند ولی متاسفانه همین برای بودنشان در کنار من کافیست.
در میانشان حالت لزجی به من دست میدهد مانند حس بعد از سکس با یک پیرزن آن هم با پول!چیزی که باید عوضش پول هم بپردازند.
آنها کسانی هستند که هیچ چیزی که دارای محتوا باشد را نمیدانند ولی باز هم به خود میبالند و افتخار میکنند. همیشه در عالم بی معنی خود در پس زمینه ی پوچ و خالی افکارشان ابلهانه قدم میزند.در اوج وقاحت روال همیشگیشان را ادامه میدهند.
مثل آنها بودن زیاد دشوار نیست فقط اشغال کردن حجمی از فضا و گفتن دانسته هایی که همه میدانند کافیست.آنها تولید انبوه هستند که توسط جامعه تحت لیسانس قلابی کشور عربستان که نمیتواند آفتابه هم بسازد مونتاژ میشوند.
به کف دستهایم نگاه میکنم آنوقت میفهمم که من جزو هیچ جمع و گروهی نیستم ولی متاسفانه من هم با اینهام.
من سکوت را دوست دارم من با زبان و حرف زدن مشکل دارم.
انزوا یعنی من

یک دیدگاه برای ”انسان در خط تولید انبوه!

  1. منم وقتي دانشجو بودم همين حس رو داشتم،به خودم ميگفتم وقتي درس تموم بشه، ادمهاي جديد ميان تو زندگيم و شايد اونها از تيپ من باشن. چند سالي هست فارغ التحصيلم، چندسالي هست كار ميكنم، به تعداد موهاي سرم ادم مختتلف ميشناسم، اما همشون عين همديگه ن، از تيپ من نيستن.به چيزاي بيخود فكر ميكنن،كتاب نميخونن و نخوندن، بهترين فيلمي كه ديدن اخراجيهاست، رفتارشون عجيبه، تفكرشون عجيبه، انگار از دنياي من چند سال نوري فاصله دارن، شايدمشكل از خودمه، بهرحال خيلي حست رو درك كردم

پاسخی بگذارید

