کد خدا فتوای قتل شهرام صولتی را صادر کرد؛

بوی توتون کد خدا فضای اتاق رو مه آلود کرده بود،همه ساکت بودند و منتظر فرمایشات کد خدا که من درست روبرویش بودم.
کد خدا بلند شد و با چشم های ریز شده و با دهانی مایل به چپ گفت:من فطرتم از تبار پاکی و عشق معصومانه است ولی خودم چندان پاک نیستم.
از جمله هایش معلوم است میخواهد حرفهایش را با فرمان قتل یا جهاد پایان دهد.
کدخدا مردی است که آدم حس میکند هر آن میخواهد فتوایی صادر کند.من به کدخدا ایمان دارم.
میدانم روزی فتوای قتل کسی را که ازش متنفرم صادر خواهد کرد.و مسلمن جلودار فداییانش من خواهم بود.فکر نکنم در اجرای فتوا کسی از من جلو بزند.
گاهی ممکن است از کسی خوشم نیاید ولی دلیل منطقی ای برای متنفر شدن از او نداشته باشم.ولی متنفرم و دیدنش برای من چندش آورست.
مانند دیدن شهرام صولتی انگار وجود این آدم فحشی ناموسی است برای بشریت.باید او و همدسته هایش از صحنه ی دید من خارج شوند تا ابد.
میخام بهش داد بزنم و بگویم لعنتی من طهرانم . ((ط)) دسته اش را به تو تقدیم میکنم بقیه اش را هم به دیگران…من با تو هیچ ربطی ندارم.من با تو مشکل دارم. آرزوم آن است که ویدیو ی هوم مید تو را با مهدی ببینم تو خمشده ای و مهدی دارد به دوربین لبخند شیطنت آمیزی میزند و پز میدهد و با لذت و لرزشی در صدایش همچین جمله هایی را میگوید:لعنتی عجب حالی میده ….چشتون دراد……
میخواهم هزاران بار متوالی این فیلم را از روی نفرت نگاه کنم شاید دلم خنک بشود البته بازهم فکر نکنم.چون میدانم دیدن بدن بی مویت خیلی تهوع آور است.
من راه انتقام دیگری دارم،یک نقشه ی پلید؛ او را یک بعداز ظهر در خانه اش تنهایی گیربیاورم شاید هم مصادف باشد با زمانی که مشغول مبارزه با موهای زاید بدنش است؛آنوقت کلیدم را از جیبم در میاورم و میکنم تو چشم راستش و مته مانند سوراخش میکنم .داخل تخم چشمش کلید را میپیچانم و بعد میشاشم روی هیکل نحسش .چشم زخمی اش از نمک زیاد ادرارم جنون وار خواهد سوخت.بعد زیپم را میکشم و پا به فرار میگذارم؛گرمی خونش را روی دستانم حس میکنم(بی صبرانه منتظر آن روز هستم).
بعضیا خودشان میدانند که زندگیشان مشکل دارد و بی معنیست ولی در اوج وقاحت باز روال همیشگیشان را ادامه میدهند.نبود همچین آدمیهایی از بودنشان بهتر است خودشان هم بهتر از من میدانند ولی جرات پایان دادن را ندارند چون ضعیف هستند.

یک دیدگاه برای ”کد خدا فتوای قتل شهرام صولتی را صادر کرد؛

پاسخی بگذارید

