یادگار امام

حالم گرفته و خسته ام،امیدی ندارم.حوصله ی تعریف کردنش را هم ندارم که چرا اینطور شده ام.
حوصله تعریف کردن هیچ چیزی را ندارم یا شاید توضیح و تعریف را چیزی بی خود میبینم که هیچ فایده ای ندارد.
چرا باید توضیح دهم؟در جایی که همه چیز شفاف و بیانگر است قطعن حرف زدن هم لازم نیست. از همه چیز حالم به هم میخورد.
شبها وقتی که خوابم خدا بالای سرم می آید و با دستهای مهربانش موهایم را نوازش میکند.او من را دوست دارد قطعن او هم در این فکر است که چطور اوضاعم را بهتر کند،بیش از هر کسی من را دوست دارد.شاید این جمله ام عجیب به نظر برسد ولی راست میگویم.
امام یادگاری برایمان گذاشت که حال و وضعمان هر روز گریه دارد و هنوز هم از وجودش بهره میبریم.
یادگار امام به قدر کافی دراز نشده؟
امام را دوست دارم،چون همیشه در کارهای خانه مشارکت میکرد.
خودش چایی دم میکرد،ظرفهایش را میشست و عرضه اش را داشت که در تبعید هم زندگی کند.
من هم تبعیدی هستم ولی عرضه ی زندگی کردن در تبعید را ندارم.
او امید داشت،عزمش را سیخ کرد و با خیلی تلاش زیاد به هدفش رسید هر چند این حکومت به گه هم نمی ارزد.
من هیچ وقت با امام که یادگاری برایمان گذاشت قابل مقایسه نیستم.من امید ندارم و عزمم سیخ نیست.
او تفکرات و ارزشهایی برای خودش داشت و برای آنها میجنگید،من که هیچ چیز را برای خودم ارزش نمیبینم و برایش نمیجنگم،به کجا خواهم رسید؟
شرایط روحی و روانی خوبی ندارم.اعصابم داغون است تحمل زر مفت زدن هیچ کسی را ندارم.
هرکس هم که زیادی حرف میزند و رو اعصابم راه میرود قطعن عکس العملهایی نشان میدهم که هیچ حیوان وحشی نشان نمیدهد.
من بیشتر وقت ها حوصله ندارم با زبان جواب کسی را بدهم وخیلی جاها به خشونت رو میاورم.
از جروبحث کردن خوشم نمیاید چون حوصله و فکش را ندارم.
همه زیاد حرف میزنند بیش از حد.
چرا باید حرف هایی را بزنم که لازم نیست؟
من حرف نمیزنم.
میخواهم با سرگرمی مضحکی وقت گذرانی کنم تا وقت مردنم برسد،چون جرات خودکشی ندارم.
باید با روحیه ای تیز و بررنده تر ازهمیشه شروع کنم از همین فردا.
واژه ی عجیبیست ،گنگ و مبهم:
ف ر د ا

یک دیدگاه برای ”یادگار امام

  1. چه نگاه زيبايي به خدا داشتي…كاش منم نگاه اميدم به خدا اينطوري بود…
    اميدوار باش…همه چيز اوني نيست كه الان هست…و يادت نره هيچ چيز آنطور كه مي نمايد نيست…
    اميدوارم اين حرفا زر مفت نباشه…:-)))

  2. خدای خیالی!
    این بار که اومد آدرس ما رو بهش بده بگیم این چه گندیه؟
    ‏_‏_===___===___
    خدا برای من تنها پله نجات و خیالی نیست

پاسخی بگذارید

