شوهر معصومه مشکل جنسی نداشت،بلکه فقط شورت نمی پوشید.

موقع چای خوردن سعی میکنم تا آنجایی که ممکن است قند کمی بخورم،چون در پس زمینه ی ذهنم موضوع طلاق معصومه از شوهرش رد میشود.
لابد میگویید طلاق معصومه و شوهرش چه ربطی به خوردن قند زیاد دارد؟
هیچ کس نمیتواند حدث بزند که دلیل طلاق گرفتن معصومه زیاد قند خوردن شوهرش بود.ولی بود.
معصومه زنی بود سی و هشت ساله،همین دیگه چیزی به ذهنم نمیاد که بخام توصیفش کنم.به نظرم همین سی و هشت ساله بودن همه چیز را میگوید،بیخیالش هم نمیشوم که از نوشتن در پیرامون معصومه دست بکشم.به خودم هم زحمتش را نمیدهم که یک خانوم به آخر معصومه اضافه کنم،چون خانوم پنج تا حرف دارد و من قرار است حداقل صدبار اسم معصومه را بنویسم و با معصومه گفتنم شورش را در بیاورم.من شور خیلی چیز ها را در آورده ام و در اینکار استاد محسوب میشوم.
موقع سبزی پاک کردن مادرم، معصومه که همسایه ی نزدیکمان بود به خانه ی ما می آمد و گرم حرف زدن با مادرم میشد.با خودش هم یک چاقو میاورد و همیشه میگفت چاقوهایتان تیز نیستند.
من هیچ وقت به حرفهایش گوش نمیدادم چون سرگرمی های بهتری داشتم،مثل سوباسا نگاه کردن و با گل در حیاط قلعه ساختن یا مورچه ها را به جان هم انداختن.
معنی نژادپرستی را هم آنوقت فهمیدم.
چون مورچه های هم خانواده چندان با هم نمیجنگیدند ولی اگر هم خانواده نبودند جنگ جنگ تا مردن شعارشان بود.اشتباه نکنید در جنگ هیچ پیروزی وجود ندارد.
مادرم برای پدرم تعریف میکرد:معصومه میدونی واسه چی طلاق گفته؟میگفت شوهرش اخلاقای گندی داشته.با ده تا قند یه چایی میخورده،هیچوقت شورت و زیرپیراهن نمیپوشید و با سوت تاکسی میگرفته.
مورد دوم به نظرم به تنهایی دلیل محکمی برای جدا شدن است ،حتی اگر ازدواج از سی سال هم بیشتر باشد.همین دلیل کافیست که معصومه در دادگاه به قاضی بگوید آقای قاضی شوهرم شورت نمی پوشد و ازین مسئله حالم به هم میخورد و میخواهم طلاق بگیرم.قطعن اگر قاضی آدم باشد این مسئله ی بغرنج و خانمان سوز را بدتر از اعتیاد دانسته و جدایشان کند.
ولی دیگر موارد کافی نیستند.الان حدث میزنم شاید مشکل جنسی داشته،ولی نمیخواهم قبول کنم ،چون از بچگیم دلیل طلاق را زیاد قند خوردن میدانم و همین امر باعث شده که من کم قند بخورم.
یازده تا معصومه ی محروم از خانوم نوشتم و با این معصومه هم میشود سیزده تا! لابد میگویید عجب؟ریاضی که هستین بلد.باور نمیکنید بشمارید.خواهید دید که چهارده تا معصومه نوشته ام و شور این قضیه را آنچنان که فکر کردم در نیاوردم. قانونش است و من هم تابع قوانین؛ معصوم باید با چهارده بیاید.

یک دیدگاه برای ”شوهر معصومه مشکل جنسی نداشت،بلکه فقط شورت نمی پوشید.

  1. واایی!! حتما» قند هارو می جویده! اوووقق!! خیلی بده یکی قند بجوه اونم ده تا! کار خوبی کرد طلاق گرفت!

پاسخی بگذارید

