برادرزاده ای که اسمش معلوم نیست

هی میگویم نبودن بهتر از بودن است؛ در شرایط کنونی جامعه نباید اجازه بدهید که فردی دیگری وجود داشته باشد.ما خودمان هم زیادی هستیم.حالا که نوزاد است و چند ساعت عمر دارد ولی چه معلوم که در آینده آدم بدبختی مثل عمویش نشود؟
خلاصه ازین حرفای مفت زیاد میزنم.
به هر حال حالا که تولید مثل کرده اید و به دنیا آمده دیگه این اسمای مسخره چیه که رو این بچه ی ناز دختر میزارین؟(دقت شود که دیگر گفتاری میشود دلیلش را هم خودتان میدانید اگر نمیدانید هم تظاهر کنید به دانستن و از من نپرسید چون من هم نمیدانم!)
دیدم اعصابیم کردین اسمشو میذارم ام کلسوم که بدبخت تر هم بشه!بله املاشم غلطه و درستشو نمیدونم چطوریه!!
میگویند تو اسمی بگو،من چه میدانم اسم چیست؟من خیلی هنر کنم امتحان فردا ده بگیرم؛ برای اینکه بدانم کدام اسم خوب است یا باید مرده شور باشم یا کارمند ثبت احوال و صدور شناسنامه یا هر مزخرف دیگر !چون آنها همه ی اسامی را میدانند.
قدیم ما یک همسایه ای داشتیم به نام محمود که علاقه ی خاصی به اسم من داشت مانند آقای رجبی رشوه خور روبرویمان.آقای رجبی یک دختر داشت که اسمش سودا بود و در دوران بچگی همبازیم بود.یکی از عادت ها و سرگرمی آقای رجبی نررره خر اذیت کردن من بود و تا آن حد که میتوانست من را قلقلک میداد و میگفت بگو قلط کردم تا ولت کنم ولی من نمیگفتم و ایستادگی میکردم، او هم بعد از چند دقیقه که می دید بی فایده است بیخیال میشد و میرفت پی رشوه خاریش.
اما آقا محمود عادت دیگری داشت مثلا هر کس را که دوست داشت بوس و تف میکرد.این دو آدم همیشه دوست داشتند اسمم را به زبان بیاورند؛از بس که اسمم خوشکله!_الکی

اما دختر ناز عمو که اسمت معلوم نیست و من هم نمیدونم چی صدات کنم،تولدت مبارک،امیدوارم همیشه موفق باشی و از به دنیا اومدنت خیلی خوشحال شدم؛بوس
قطعا بودنت بهتر است از نبودنت.
عموت:
بیست و نهم دی ماه هزارو سیصدو نود و یک

یک دیدگاه برای ”برادرزاده ای که اسمش معلوم نیست

پاسخی بگذارید

