خسته شده ام نمیخواهم ادامه بدهم

دندانهایم درد میکنند ،دو سه روزی است بیش از حد ژلوفن و کدئین مصرف میکنم،چیزی که در خانه مان زیاد است قرص است،از همه نوع.
چند هفته پیش بود.من طبقه نهم یک ساختمان در چاهک آسانسورش بودم،روی کلافهایش ایستاده بودم و خیره شده بودم به پایین.ارتفاع را دوست دارم چون احتمال مردن وجود دارد و دقت چندانی هم نمیکنم چون برایم اصلن مهم نیست بمیرم یا بمانم.
آهنها سرد بودند و آن آسانسور عن را باید استاندارد تحویل میدادیم،پایین چاهک هم لوله ی فاضلاب ترکیده بود.یک صندلی انداختیم توی چاهک و روی آن کار میکردیم.چقد خوب میشد وقتی زیر کابین بودم کابین روی سرم می آمد و من را له و لورده میکرد و جمجمه ام توی فاضلاب خورد می شد.
زنی کیف دستی به دست می آید و به من میگوید کی تمام میشود این آسانسور؟من چه بدانم کی تمام میشود،برو گورت را گم کن و تا طبقه یازدهم پیاده برو من پله هایش را شمرده ام صدو پنجاه تا پله دارد تو هم یکبار بشماری چه می شود؟
نه، من حوصله فلسفه ندارم و زندگی هم شوخی نیست.من هم توان ادامه دادن ندارم بیست سال ادامه داده ام بس نیست؟همین هم از سرم زیاد است.باید همه قبول کنند که مشکل از من نیست.
کاش باز هم دبیرستان بودم و علف میکشیدم .به نوک کلید میچسباندم و با فندک آتشش میزدم وقتی کمی خشک میشد با توتون سیگاری که از قبل خالی کرده بودم قاطیش میکردم و میریختم تو سیگار خالی شده،این کار را با دقت تمام انجام میدادم و از آن لذت میبردم.ولی هیچ وقت از سیگار خالی و الکل خوشم نیامد.
دیگر نمی خواهم حرف بزنم، چون لازم نیست،به نظرم مکالمه ها معمولن حاوی جملات مسخره ای هستند.
من از همه چیز ایراد میگیرم؛ این را برادرم گفت .من ایراد میگیرم ،چون همه چیز ایراد دارد و با اصول و قواعد مورد نظرم فاصله دارد.

یک دیدگاه برای ”خسته شده ام نمیخواهم ادامه بدهم

  1. Rastesh weblageto etefaghi peyda kardam,donbale haddad adel migashtam u ro peyda kardam khada pedaresho biamorze ;-).
    Narahati momkene faghat chan ruz ya chan saat tul bekeshe,omidvaram hamije khojhal bashi

  2. بهمن بکش آت آشغالم نزن بهش. اصن برو دختر بلند کن ولی از این چیزا مصرف نکن. اگه یه وقتی هم سرما خوردگی شدید گرفتی فقط حق داری یه ذره تریاک بندازی بالا که جون بگیری ولی آقا نکن این کارارو. اصن من و نیگا. حتی نوشابه هم نمیخورم. عرق هم نمیخورم. فقط آب و آب میوه طبیعی. با این آلودگی ها و غذاهای مصنوعی همه مون که در هر صورت سر چل چلی از کار می افتیم لا اقل خودت تشدیدش نکن. باز من رفتم رو منبر.
    در انتها هم باید بگم که الان احتمالا پریودی و ممکن مدت مدیدی پریود بمونی پس کاریو نکن که بعدا ازش پشیمون شی.

پاسخی بگذارید

