yeezy

من یی زی خوبی نبودم،ولی خواهم شد قول می دهم.ولی الان می توانم دراگ دیلر بشوم.چون شهر من از تولیدکنندگان مواد مخدر است.بعضی ها در آشپزخانه هایشان می پزند.تولیدش راحت است_تشویق اذهان عمومی به خلاف.ولی اعدام در کار است.

شب در خانه ی زد ام بودیم.خانه شان در دل کوه و باصفاست در یکی از مناطق مرتفع شهر.دل کوه را آرش گفت که من و زد ام به او لقب یانکی را داده ایم.
زد ام شارژر نوکیا نداشت و همین مساله باعث شد من و افشین،نوکیا داران از اذل تا ابد به او که نوکیا ندارد گیر بدهیم.و افرادی که گوشیشان از نوع گوشی زد ام است را مسخره کنیم.آنها را افرادی دانستیم که برای ماموریت به جاهای دور می روند و زنشان هم برای رفع نیاز جنسی با افرادی دیگر رابطه برقرار میکنند.
شاید برایتان عجیب باشد ولی اگر سامسونگ گالاکسی س سه را در دست چپم و آیفون پنج را در دست راستم قرار دهند،و از من بخواهند نوکیا ام را بیندازم من از نوکیای خودم دست نخواهم کشید و به استفاده از آن تا مرگ ادامه خواهم داد.چون نوکیا چیزی دیگر است،مرد است ،یل کارزار است،جرج تنت است،لبراون است،رایان گیگز است،خراب نمی شود،محکم است.
قدیم کتاب ها را نایلون میکردند.این مساله تقریبن یادم رفته بود تا چند روز پیش که کتاب استاد را دیدم.او ابروهای پهنی داشت و موقع درس گفتن هم فقط به دختر ها نگاه می کرد و به آنها جواب میداد.کاپشنم را در آوردم و آستین های تی شرتم را بالا کشیدم ولی نتوانستم حتی یک لحظه هم نگاهش را از دختران قطع کنم.کمی که فکر کردم دیدم او هم فردی مانند من است و لزومی ندارد او را از لذتی که میبرد محروم کنم.من قلب بیگانه را میشناسم زیرا خودم در سرزمین مصر عمری بیگانه بودم.یا بهتر بود بگویم من قلب کس لیسان را میشناسم زیرا خودم عمری با این پدیده ی داخلی جنگیده ام.
من هیچوقت زن را به صورت یک واژن ندیدم.من او را به صورت یک بدن دیدم که نود درصدش برایم قابل استفاده است.یک توده ی احساسی است،البته مغزش را نمیتوان نادیده گرفت.پس زن هم یک انسان است البته از نوع با حالش که وقت گذراندن با آنها احساسم را خوب میکند. من هم مثل یی زی دیگر عاشق پول و ماشین و زن هستم.و مهمترین چیز پول است.و به آن خواهم رسید؛قول می دهم.
هم کلاسی جدیدمان که آرم شرکت اتوبوسرانی روی جورابش بود در آزمایشگاه آمد و کنار من نشست.جدید ها معمولن می آیند و کنار من می نشینند, زیرا من جذاب هستم و از خودم الکترون ساتع میکنم_الکی.با کمی پرس و جو فهمیدم پدرش مشاوراملاکی است.من با آدم ها خیلی زود صمیمی می شوم،مثل قبل خشک نمانده ام،این را برادرم گفت.موجودی خیلی اجتماعی شده ام؛از کلمه ی زیبای ساشل هم استفاده نمیکنم.
من پیش از مرشد شدن می خواهم به برخی چیزهای دیگر هم برسم.مرشد به کسی میگوییم که می خواهد ارشد بخواند.من لغت های زیادی ساخته ام و تحویل زبان فارسی داده ام.اگر دهخدا زنده بود حتمن در فرهنگ لغتش می نوشت.ولی زنده نیست و نمی تواند بنویسد. پس من هم دیگر لغت نمی سازم.ولی فارسی ناقص است.
همانا بهترین زبان ها عربی است و سیاهترین سنگ ها حجرالاسود.

پی نوشت:
این سی امین پست در تداوم بازی در لجنزار بود.از همه دوستانی که اینجارا دنبال میکنند سپاسگذارم.
اینجارو چطور دیدین تا به حال؟ انتقاد؟پیشنهاد؟فحش؟خیلی رو راست و بی پرده هرچی دلتون می خاد بگین.

یک دیدگاه برای ”yeezy

  1. مرشد تو فارسی هست. :دی

    *س شعر محض می نویسی. جدا از شوخی خیلی خوب می نویسی. همین طوری طولانی و با فاصله ی کم بنویس که خوشمان می آید. :دی

  2. من اولا فکر میکردم تو هیچی تو مخت نیست و خیلی هم ادم عقده ای هستی و عقده جنسی داری. بعدش دیدم خیلی خیال بافی اما بعد از بعدش دیدم نه بابا این کلماتت مثل خودت جذاب اند و الکترون ساتع میکنند من هم هی جذب شدم و جذب شدم دیدم نه بابا خیلی هم خوشمان می اید و به مزاج همایونی مان خوش میخورد. بنابراین شما را فالو کردیم و همیشه در انتظار یک نوشته جدید هستم که ببینم دوباره چی گفتی کلا با زر های مفتی موجود در ذهنت داستان های خوبی میسازی و ادم رو رفرش میکنه.

  3. injaro dus daram,harvaght narahatam ya delam migire in safharo baz mikonam,ba ba’zi az neveshtehat khoshhal misham,ba ba’ziashunam narahat,gahi gerye mikonan,gahi mikhandam.ba’zi moghea khod be khod yadam myayo harfat ,labkhand mizanam.
    Kholase kheyli duset daram. :?

  4. نظر: من برعکس نظر بالایی معتقدم طولانی بودن جون مطلب و میگیره. کوتاه و کوبنده خوبه
    پیشنهاد: سعی کن در این فضایی که همه دارند ادای هم رو در میارن تو خودت باشی
    سوال: ببخشید تو که یک دستت آیفونه و یک دست گالاکسی اس اونوقت نوکیا رو با کجات گرفتی؟

  5. – اینجارو چطور دیدین تا به حال؟
    – یه طوری تو مایه های این! یعنی فکر کن جلوم یک مانیتور 21 اینچ باشه و منم روی یک صندلی با یک متر و 80 قد جوری پهن شدم که… در کل خوبه؛ بد نیست

    – انتقاد؟
    – بعضی مواقع حیا رو میزاری کنار؛ مثل پست قبلیت…. بعضی مواقع تمام خواننده هات مثل من بی حیا نیستن!

    – پیشنهاد؟
    – وبلاگ رو تعطیل کن برو پی زندگیت؛ وبلاگ نویسی یک جزئی از زندگی مجازیه که اجزا دیگه ش همه میشه وبلاگ خونی!وقتت تلف میشه؛ البته اگه تضمینی باشه وقتت جای دیگه تلف نشه… به قول پارتو کارهایی که در روز انجام میدی نشه اون اکثریت کم اهمیت؛ همین بابا میگه 20% از کارهای روزانه که معمولاً افراد از انجام دادنش شونه خالی میکنن میشه اقلیت با اهمیت؛ ولی همین افراد 80% کار بی اهمیت رو با جون و دل میخرن. خلاصه اگه وبلاگ نداشته باشی آسمون به زمین نمی یاد… اینو اگه تونستی درک کنی، یه جوری بگو منم درکش کنم. بخدا چیزای مهم تر و عقب افتاده تری تو زندگیمون هست و …
    تو اینجوری نباش

    – فحش؟
    – بیشوووووور کثثثثثثثثافت!

    – خیلی رو راست و بی پرده هرچی دلتون می خاد بگین:
    – الآن دلم یک بسته چیپس میخواد با ماست موسیر!

  6. این پستت با پستهای قبلیت فرق داره و بصورت جهش وارانه ای بهتره
    اگه همینجوری ادامه بدی خوبه

پاسخی بگذارید

