Cause I’m only a crack in this castle of glass

چی پوشیدی؟
-یه شلوارک مشکی با یه تیشرت آبی، رو شیکم دراز کشیدم تو اتاق تنهام.

نمیدانم هدفم از ایجاد این رابطه چه بود و چرا ادامه اش میدهم. هرقدر فکر میکنم دلیل محکمی را نمی توانم پیدا کنم که بتوانم به آن تکیه کنم و بگویم به این دلیل است که این رابطه را ساختم(یا ساختیم!). من هیچ حسی نسبت به او ندارم اگر هم داشته باشم حس خوبی نیست.من خوشم نمی آید که بگوید: من همیشه رو شیکم میخابم و شلوارک میپوشم. من آدم حرف های اینگونه نیستم.در کل می شود گفت که من اصلن آدم حرف زدن نیستم.من در رابطه داشتن با دختر ها مشکل دارم.در شروع ارتباط نه، بلکه در تداوم آن. چون بعد از چند وقت در نظرم لوس و حال به هم زن می آیند.انتظار این را هم ندارم که با کسی رابطه ام خوب باشد و مدت دار. چون من مشکل دارم ولی به قول مومو(هاراکیری در پیاده رو) بحث عن خاصی بودن نیست، بحث دیگریست.
از سوپرمارکت سر کوچه یک ساندیس یک لیتری انگور خریده ام و به خانه بر میگردم.هوا گرم و آفتابی است.خیلی هیجان دارم.می خواهم زود برسم به خانه ، درش را باز کنم و همه اش را تمام کنم.برایم تقریبن مانند این است که آلبوم جدید لینکین پارک منتظر من است تا دانلودش کنم.

دندانپزشکم مریض شده و مطبش تا یک هفته تعطیل است.منشی اش به پدرم زنگ زده بود و این ها را گفته بود.چون من به دلایل نا معلومی شماره تلفن پدرم را به آنها داده ام. احتمالن آن موقع با این کار چشمهایم را ریز کرده ام و احساس خفن بودن هم کرده ام.چون وقتی احساس خفن بودن میکنم چشمهایم را ریز میکنم.شصت و یک نوزده ام را خیلی دوست دارم.شماره ام قشنگ است نه؟؟اگر از شماره ام تعریف کنید خوشحال میشوم، اگر تعریف نکنید هم اشکالی ندارد.این نوشته به خاطر نشان دادن شماره ایرانسلم نبود.اصلن من چرا باید بیایم و شماره ایرانسلم را بگویم؟به من که زیاد توجه می شود لازم نیست جلب توجه کنم_باور نکن_. من شماره های رند و اعداد فرد را دوست دارم.چون فرد ها ناز هستند.و من هم ناز ها را دوست دارم.

در اتاقم دراز کشیده ام چون کوتاه کشیدن را دوست ندارم.ساعت دوازده ظهر است.یک شیطونک زرد رنگ در دستم است.شیطونک آن توپهای کوچکی هستند که وقتی زمین میزنی هوا میره. نمیدونی تا کجا میره.
من کار خوبی ندارم و بیشترین چیزی که به آن فکر میکنم پول است.صبح در خواب نازی فرو رفته بودم که اس ام اس آمد.مهلا بود -تصمیم گرفته ام همه ی اسمها را بدون سانسور بگویم،چون اینطور راحت ترم-.نوشته بود اگر قرار باشد بین عشقت و ده میلیون دلار یکی را انتخاب کنی کدام یک را انتخاب میکنی؟ من جوابم معلوم بود و همیشه هم رک جواب هایم را می گویم،تنها کاری هم که انجام میدهم اینست که کمی شوخی قاطی میکنم تا دردش کمتر شود.اگر به من ده میلیون که هیچ هزار دلار هم بدهند من بدون هیچ احساس دراماتیکی از تو جدا میشوم و خزبازی هم درنمی آورم.ولی کجاست آن آدم احمق که بیاید بگوید فیل نکبت بیا هزار دلار را بگیر و از عشقت جدا شو.جماعت خر که نیست بیاید به من پول مفت بدهد.
استانداردها وخواسته های مورد نظرمان برای زندگی کردن بالا رفته اند.من دیگر به کم قانع نیستم.انتظار دارم درآمدم حداقل به یک میلیون در روز برسد.در حالی که چنان آدمی هم نیستم که توانایی های خاصی داشته باشد و از عهده ی کاری خاص بر بیاید.اینروزها هم علاقه بخصوصی به نگاه کردن کلیپ های فیفتی سنت ،سنوب داگ ،کانیه وست، جی زی،ریک روز، امینم،تو چینز، ویز خالیفا و لیل وین-باز هم نام ببرم؟- پیدا کرده ام. زندگیشان همان زندگی است که من می خواهم.لباس پوشیدنم را هم که به طور ناخودآگاه مثل آنها بود به زور عوض کردم.بعضی جمله هایشان هم در مغزم جا خوش کرده اند و بیرون راندنشان دست من نیست.مثلن امینم در جایی میگوید: دی کال می ده براد کیلار،آم کازین آو گادزیلا.کاز آی سپیت فایر اند مای دیکس درگین. من احساس میکنم نظرم به نظر اینها نزدیکتر است.علاقه به دیدن کلیپهای آنان جزو سومین کار مورد علاقه ام است،اولین کار مورد علاقه ام خواندن توییت های دخترهاست که مضامینی از زن بودن(!) دارند.

پی نوشت:
دومین کاری هم که با لذت انجام میدهم گوش دادن به سخنان گهربار مقام معظم رهبری،یگانه منجی عالم بشریت، اختر تابناک هستی آیت الله خامنه ای است که من به ایشان خیلی ایمان دارم.

یک دیدگاه برای ”Cause I’m only a crack in this castle of glass

  1. خوشم می یاد وقتی می بینم ماهی یک مطلب می نویسی و کل اتفاق های اون ماه رو تو همون یه دونه مطلب خلاصه می کنی.
    تو مخلص کلامی پسر! فقط موندم چطوری یادت می مونه!

  2. ساندیس یه لیتری میخری میشینی پا حرفا اقا مست می کنی ،بعد انتظار داری تو روابطت موفق باشی ؟ اربده هم میکشی سر حرفای اقا؟

پاسخی بگذارید

