my wife do it by banana

بعضیا هستن میان میگن کدو یا بادمجون یا بادنجون یا بادلنجون یا حالا هر چیز دیگه ای(دقت کنید که نگفتم حالا هر عن دیگه ای ، چون با ادب و نزاکت حرف میزنم دیگه…میدونین چرا؟-حالا بماند.).بعدشم میان سعی میکنن با منطق کسشرشون یه معنی عمیقی از پشت کدو دربیارین.نه دیدین واقعن ؟اونجور آدمارو دیدین؟ بگین دیگه دیدین یا نه؟-دیدیم آقا دیدیم.
خلاصه این شخصیت شاخص شاخحصینی از اونجود آدما بود.با هیکل درشت و سیبیلاش.سیبیلاشم چنگیزین.البته دو ساله که سیبیل گذاشته از وقتی که زن گرفته.(همه زن میگیرن …همه.)اومد پیشم گفت : شماره مهندس طهارتی رو داری؟منم گفتم آره.گوشیه ال سی دی شکستمو از جیبم دراوردم …آقای طراوتی اسمش بالاتر از طلوعی و پایین تر از صابری بود که اصلن نمیشناسمش.من نصف آدمایی رو که شمارشونو سیو کردم نمیشناسم.اون نصف دیگرم اگه به چهار قسمت تقسیمشون کنیم سه چهارمشون رو اصلن ارتباط ندارم باهاشون.خلاصه شماره آقای طراوتی رو بهش گفتم اونم زنگ زد زد به بلندگو زد بوق زد بازم زد بعد از سه بوق زدن آقای مهندس جواب دادن گفتن:بلههه؟ یارو گفت: آقای طهارتی؟ منم یهو به خودم اومدم گفتم : طراوتیه طراوتی.ولی تو کلش نمیرفت گفتم که شاخحصینه .خلاسه از اول تا آخرش فقط میگفت آقای طهارتی.یه بارم یکی دیگه از همسایه هامون که زنش هر روز موز میخره و اسمش آقای مجیدیه از همسایه جدیدشون سوال کرد و پرسید که چه جور آدمایین اونم کمی فکر کرد و یک نفس عمیق کشید و با حالت سلوو(همیشه سلوو حرف میزنه_خواهشمنم به کلمه سلوو گیر ندهید اگه خیلی بلدین بگین به جاش چی باید مینوشتم.) گفت: آدمای خیل خوبین .صبح از خونه اومدم بیرون برم واس خودم یه طبل بگیرم چون دیگه محرمه خودتون میدونین.از خونه اومدم بیرون به من سلام کردن خیییلی آدمای خوبین خیییلی ،میگم دیگه حتا به من سلام هم کردن.آقای مجیدی هم زل زده بهش و خیلی جدی به حرفاش گوش میداد که من زدم زیر  خنده.که مجیدی هم خندید ولی آقای شاخص اصلن نخندید چون هیچوقت نمیخندن ایشون و یک حالت گنگ و مبهمی دارن که من اصلن نمیفهمم داخل مغز این آدم چی میگذره شاید هم چیزی نمیگذره.آخه ازهوله ایدیت اخمخ هرکی به آدم سلام کنه حتمن آدم خوبیه یا تو اصلن ندیدی که یه نفر دیگه بهت سلام کنه؟.سلامه دیگه، همه میکنن!همه سلام میکنن.حالا چه ربطی داشت.
این آقای مجیدی رو من هروقت میبینم یاد موز و زنش میفتم.حالا این هم بماند که چجور صحنه ای تو ذهنم مصور میشه.خلاصه میشه گفت مجیدی تو پشت صحنست.

یک دیدگاه برای ”my wife do it by banana

  1. بذار خوش باشه در عوالم خودش… من يك تصور كليشه اي دارم از اين جور آدما: كت و شلواري، قيافه كاملن جدي، داراي شكم نسبتن بزرگ و احتمالن ريش پروفسوري و مقداري متعلقات همچون سويچي به دست يا قلمي يا كيفي چيزي

  2. سلام فیل خاکستری عزیز،
    همیشه به وبلاگ ما (تک شاخ پرنده) سر می‌زنی، مایه‌ی دلگرمی است؛ خیلی خیلی سپاسگزاریم.
    یک خواهش دارم،
    دنبال یکی دو تا وبلاگنویس پرکار می‌گردیم که باهامون همکاری کنه. الان با جزئیات سرت رو درد نمی‌آرم، فقط خواهش می‌کنم اگر برات امکان داره این آگهی رو بین دوستات پخش کنی.

    «تک شاخ پرنده قصد دارد دو سه وبلاگ نویس به گروه نویسندگان خود اضافه کند. در صورت تمایل به نشانی faraspb4[at]gmail.com درخواست عضویت بفرستید.»

    ممنون، و شاد باشی

پاسخی بگذارید

