BI——-KHOD!

بیخود
حتی اگر حرفی باشد هم من نخواهم گفت.نه و نیم صبح است. برنامه ام معلوم است.هر روز صبح همه ی کارهایم را میپیچانم و زیر همه ی مسئولیت هایم در میروم و هیچ دلیل و بهانه ای هم نمی آورم.پس به آن نباید پیچاندن گفت. موقعی هم که دلگیر و ناراحت میشوم به تتلو فحش میدهم.عصبانی نمی شوم.چون دلیلی برای عصبانی شدن خودم نمیبینم. فحش هایم به تتلو معمولن زیر لب و به صورت خیلی آرامن به طوری که یک گوش پنج در سه سانتی متری چهارونیم متر آن طرف تر به زور بشنود. ببخش تتلو که به تو فحش میدهم.تو با جنبه ای و آدم را درک میکنی.دلیل خاصی برای فحش دادن به تو ندارم فقط تلفظ اسمت را دوست دارم ، همین . و اسمت واقعن فحش خور است.
آدمهای ضعیف همیشه فحش میدهند.راستش همه چیز بد می گذرد.از شانزده تا واحد یانزده تایش را خواهم ماند.ولی خیالم راحت است چون دلیلش را می اندازم گردن مشکلات مالی ام.تا حدودی هم حق با من است ولی فقط تا حدودی.اگر بخواهم درصدی اش را بگویم ،خواهم گفت هفتاد درصد.ولی می شود با همان سی درصدی که مقصرش من هستم قبول شد.آلبوم آندرگراند لوکسوری بی.او.بی را گوش میکنم.که خیلی زیبا کلمات را پشت سر هم میچیند.در وضعیت کنونی ام بیشتر از هر کسی او را دوست دارم.چون از من توقع و انتظاری ندارد.و من هم از او.
یک ماه است که پیش دندانپزشکم نرفته ام بیست روزش را که رفته بود گردش.یا شاید هم درد دیگری داشت. بعد آمدنش هم موقعی که منشی اش به من زنگ زد تا وقت بدهم گفتم که هنوز امتحان دارم دهم به بعد زنگ بزن.او هم جواب داد که خودت زنگ بزن. الان که از دهم گذشته ولی زنگ نزده ام.

عجیب است ! دو ما و خورده ای از این نوشته گذشته. من از شانزده واحد نه تایش را ماندم.و الان که چهارده واحد ورداشته ام این ها را هم تا به الان اصلن رویش را نخوانده ام.اسمهایشان هم یادم رفته.دیگر بیخیال شده ام.نمیتوانم وبلاگم را باز کنم.فقط پست های آن چند نفری را که به ایمیلم می آیند میخوانم…

یک دیدگاه برای ”BI——-KHOD!

پاسخی بگذارید

