taxi_2

پدری دارم که همه‌ی بدبختیهای جسمی من را در سیر و سبزیجات نخوردن من میداند. و مادری که ادعا میکند هیچوقت زندگی را ندیده.و من که تا نیم ساعت پیش هم داشتم درسهایم را میخواندم. به هرحال نزدیک امتحانات است و زمان دانلود کردن کلاسها . اگر برنامه‌ی درس خواندنم درست بود و جواب میداد دانشگاه علاوه بر دانشگاه بودنش زمان هر ترمش را به بیست روز کاهش میداد……..ببخشید داشتم اسمس آمده را میخواندم نوشته که حوصله‌اش سر رفته. خوب به درک به من چه؟ جوابش را نمیدهم. اینطور شده‌ام بیشتر حرفهای مردم که به کار و پول و درس ربطی ندارند را مثل فحش میبینم. نمی خواهم این حرفها را به من بگویند بروند به یک نفر مجازی که آن هم من نباشم بگویند. هیچ علاقه‌ای به شنیدن حالات درونی و احساسی شماها ندارم نقطه
سرخط

یک دیدگاه برای ”taxi_2

پاسخی بگذارید

