دقیقن اینطور :|

تا حالا به رفتن فک کردی؟
من : دقیقن اینطور :|
من همیشه به رفتن فکر کرده ام. من پدری، پدرم، مانند خداوندی ، خدا بود که هیچوقت درست و آنچنان که انتظار میرفت درست انجام نشد.و الان یک فردی از جامعه هستم که از دانشگاه اخراج شده و در مقابل رفتن به سربازی مقاومت می کند.ولی من مقاومت را بیهوده میدانم و به نظرم نباید مقاومت کرد. مانند مقاومت چند ساله فلسطینیها که هیچ دستاوردی برایشان نداشته به جز زجر بیشتر و تاخیر ایجاد کردن.
تنفر از حاکمیت در هر فردی بعد از برخی اتفاقات به وجود می آید و اینطور نیست که هر فردی که به دنیا می آید از همان بدو تولد از حاکمیت متنفر باشد.همه مان میدانیم که بدبخت هستیم.ولی بعضی ها یک شیوه بهتری یافته اند و آن کنارآمدن است. ولی من نمیتوانم کنار بیایم و به دنبال راه دیگری هستم.

پاسخی بگذارید

